سلام مامانا سونو کامل زدم میشه بگی چطوره

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم بهتره به یه پزشک نشون بدی زیر همه اونا که خط کشیده مهمه اینجا هرکسی یچیزی میگه و نگرانت میکنه لطفا برو دکتر

سلام مامانا یه سوال سنو انتی آزاد چنده

سلام عزیزم تنبلی تخمدان داری
کبدچرب گرید۱ داری
تو کیسه صفرات هم پولیپ هست
حتما حتما ببرش پیش دکتر متخصص داخلی

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری
فردوس فردوس قصد بارداری
یا فاطمه زهرا یا فاطمه زهرا قصد بارداری
❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️ قصد بارداری