خانما ب بچه تون یدونه موز میدین یانصفش؟؟

۹ پاسخ

نصف اونم چون نمیخوره

در حد یه حلقه کوچیک بخوره شاهکار کرده

کامل میدم چون دوست داره ومیخوره

کامل میدم

یه دونه کوچیک

هر چقدر بخوره یه وقتا کامل یه وقتام نصف

نصف میدم

نصف

کامل
ولی ن از اون خیلی بزرگا

سوال های مرتبط

مامان ویهان نفسم مامان ویهان نفسم ۱۷ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۱۶ ماهگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری