۴ پاسخ

ازشش‌ماهگی‌به‌بعد

ًاز ۴۰ ماهگیش من دادم

فعلا ک باید آد بدی
آهنم وقتی وزن بچه دوبرابر وزن تولدش شد میدن
مولتی ام میدن ولی با آد نباید بدی

الان زینک میدم

سوال های مرتبط

مامان 𝕋𝕒𝕟𝕒𝕪🩷 مامان 𝕋𝕒𝕟𝕒𝕪🩷 ۳ ماهگی
مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی