خانما ب بچهاتون آبمیوه طبیعی هم میدین؟؟؟

۵ پاسخ

بله من میدم

درخواست میدی پرم🌸

من همه میوه میدم ذهنش برا تست ولی اصلا خوشش نمیاد از میوه اینا نمیخوره

بله من از ۵ ماهگی دکتر گفت آب سیب و آب هویج خودم بگیرم بهش بدم

من میوه هارو میدم ولی هنوز ابمیوه طبیعی ندادم بهش فکر کنم باید بدیم بهشون دیگه

سوال های مرتبط

مامان زهرا و علی مامان زهرا و علی ۲ سالگی
مامان موعود مامان موعود ۱۷ ماهگی
مامان 💖 آیماه💖 مامان 💖 آیماه💖 ۱۰ ماهگی