۴ پاسخ

پسته بادوم گردو تو ماست ميريزم بهش ميدم رو پنير ميريزم نشاسه درست ميكنم براش روش ميريزم

کنجد پودر شده گردو الرزی داره نمیدم

من پسته رو مغز کردم و آسیاب کردم فرنی که درست میکنم میریزم توش ، بعضی وقتا هم بادوم پوست میگیرم و آسیاب میکنم همیشه آماده باشه توی فرنی یا شیر برنج میریزم میدم بهش، ولی گردو ندادم تاحالا

گردو پسته بادام همه رو ب صورت پوره میدم له له

سوال های مرتبط

مامان زهرا و علی مامان زهرا و علی ۲ سالگی
مامان محمد مهدی👼💙 مامان محمد مهدی👼💙 ۱۵ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱۳ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان قَندَک🐣 مامان قَندَک🐣 ۱۵ ماهگی