۱۰ پاسخ

آره میدم بهش

ملون و خربزه و طالبی به شدت حساسیت زا هستن دکتر گفت نباید بدید،ولی هندونه مشکلی نداره ،کم بده سردیش نشه

نه نميدم چون سرده ممكنه دلدرد شن
در حد تست هندونه دادم

خربزه ملون طالبی انگور خیلی خیلی الرژی زان

طالبی و هندوانه هردوشون عالی هستن.ملون سعی کن الان ندی بهش عزیزم. طالبی باز از همه‌شون بهتره..هندوانه سرده

اره میدم

ملون رو دکترم ممنوع کرد هندونه میدم

دختر من عاشق ملون هست هر دور رو میدن

عاره دادم بهش هر دو رو

ملون نه هندوانه اره

سوال های مرتبط

مامان النا👩‍👧 مامان النا👩‍👧 ۱ سالگی
مامان قَندَک🐣 مامان قَندَک🐣 ۱۵ ماهگی
مامان 💝Abra💝 مامان 💝Abra💝 ۱ سالگی
مامان 🩵👶فرحان 👶🩵 مامان 🩵👶فرحان 👶🩵 ۱ سالگی