۷ پاسخ

هر وقت خواست میدم

۱۵۰ سیسی

دختر من با اشاره میگه ک اب میخواد

هروقت حس کنم تشنشه بهش اب میدم

من بعد هر خوراکی که بهش میدم آب میدم بهش.

سه بار فنجونش پر میکنم هر چقدر خواست‌میخوره بعد غذا کمکی هاش

من دو ساعت ی بار میدم

سوال های مرتبط

مامان قَندَک🐣 مامان قَندَک🐣 ۱۵ ماهگی