۶ پاسخ

من آب تسویه از ۹ ماهگی دادم حتی برای شیرش هم از همون آب استفاده میکنم

آب جوشیده‌ خنک میدم

هر دو بیشتر آب جوشیده

آب ماجان میدم‌فقط

من آب جوشیده میدم

اب ماجان ميدم اگه نباشه هم جوشيده

سوال های مرتبط

مامان منتظر(هانا) مامان منتظر(هانا) ۱۴ ماهگی
مامان 🩵👶فرحان 👶🩵 مامان 🩵👶فرحان 👶🩵 ۱ سالگی