۹ پاسخ

من بعد قطره مولتی و آهن و زینکش آب میدم و بعد از غذاش و وقتی هم بیدار میشه

جدیدا زیاد اب میخوره مخصوصا از وقتی هوا گرم شده
با غذا
میان وعده
قطره
یه لیوان اب جوشیده همیشه رو میزه براش
کلا هروقت اشاره کنه میدم بهش
شاید روزی یه لیوان و نصف یا دو لیوان بخوره
تحرکشون زیاده تشنه میشن

دختر من زیاد مایل نیست ب اب خوردن
روزی نصف استکانم بیشتر نمیخوره

افرین منم یادم میره شاید روزی یک بار اب بدم بهش

يه شيشه آب جوش سرد هميشه بزار در دسترست
بعد غذا بعد خواب قبل خواب همش تشنشه از وقتى گرم شده

من روزی چند بار میدم مگه کافری هرپز بده هوا کرمه

روزي 5/6 بار كلا نصف ليوان

خیلی
بعد از هر وعده غذا
بعد از خوردن قطره هاش
وقتای دیگه
هنگام خوابیدن بازی کردن تو ماشین

دخترم اب زباد میخوره

سوال های مرتبط

مامان منتظر(هانا) مامان منتظر(هانا) ۱۴ ماهگی
مامان جوجه🐤 مامان جوجه🐤 ۱۳ ماهگی
مامان مَهبُد 💙 مامان مَهبُد 💙 ۱۳ ماهگی
مامان 🩵👶فرحان 👶🩵 مامان 🩵👶فرحان 👶🩵 ۱ سالگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱ سالگی
مامان حامــ🩵ـی👶🏻🧿 مامان حامــ🩵ـی👶🏻🧿 ۲ سالگی