شما به بچهاتون سرلاک میدین؟

۱۴ پاسخ

من تاحالا ندادم خوبه بنظرتون بخرم واسش؟

من ندادم تا حالا

به من می گن نده خاصیت نداره من دوس دارم بدم چون گاهی وقت نکردم چیزی بپزم

من براش اتمیل موز وخرما. موز وسیب. سیب وخرما درست کردم دوس نداشت برای همین براش سرلاک خریدم حالا صبحا اونو میدم باقی روز غذا و میان وعده

من دوبار گرفم دیدم نخورد ریختم بیرون اخه انقضاش تا یک ماهه

ندادم تا حالا

اره من گاهی که نمیرسم غذا درست کنم یا چند روزی یکبار به عنوان میانوعده میدم

۶ ماهگی بهش دادم نخورد دیگه الان که ۸ ماه و۱۵ روزشه دیگه ندادم

بله خارجی میدم میان وعده یا صبحانه گاهی .مارک هیرو هیپ گربر

بله میدم
سرلاک گندم و موز
خیلی دوست داره
گاهی هروز میدم
گاهی یک روز در میان

من تا حالا ندادم چون شکر و نگهدارنده داره

اره ولی الان یه هفتس نمیدم چون غذا میدم

آره عزیزم

من از ۹ ماهگی دادم

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱ سالگی
مامان حامــ🩵ـی👶🏻🧿 مامان حامــ🩵ـی👶🏻🧿 ۲ سالگی