کسی تو بارداری تب مالت گرفته

۲ پاسخ

من از قبل گرفتم ۵ سال پیش هنوز تو جونمه

یکی از همشریامون داشت و به شدت حاملگی سختی رو پشت سر گذاشت
ماه آخر همش آمپول تزریق میکرد
و پاهاش خیلی بی‌حس شده بود ماه آخر
بعد زایمان اوکی شد خداروشکر.....

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی ۱۲ ماهگی
مامان سویل🥹🩷 مامان سویل🥹🩷 ۱۰ ماهگی
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 ۷ ماهگی