خانماتاحالا اینموقع بچتونو بردین حمام؟

۵ پاسخ

من همیشه شبا میبرم ک راحت بخوابه

اره..

من شبا میبرم فقط

ببر راحت می‌خوابه

نه قبل غروب میبریم

سوال های مرتبط