خانما شما بچتونو چن بار بردین تست شنوایی؟

۵ پاسخ

منم نبردم اصلا😐

من نبردم کلا فقط بیمارستان دیدنش

یکبار بردم یکبار ۶ماه گفت ک نبردم

یه بار خود بیمارستان موقعی ب دنیا میان
بعد ۱۴ روز بعدش. میبری
بع. موقعی ۴ ماه هست

یک بار تو خود بیمارستان یک بارهم وقتی 3ماهه بود دیگه فعلا چیزی نگفتن

سوال های مرتبط

مامان رُهام 👦🏻👩🏻‍🍼 مامان رُهام 👦🏻👩🏻‍🍼 ۱۷ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان مامان هاکان👶❤ مامان مامان هاکان👶❤ ۳ ماهگی
مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۳ ماهگی