خانوما شما بچه هاتون شنوایی سنجی بردین؟

۷ پاسخ

بله موقع تولد که خودشون اومدن
پایان سه ماهگی بردم پایان ۶ ماهگی هم باید ببرم

من دوبار بردم و گفتن توی چهل روزگی هم بیارینش ..

اره دوبار باید ببری

اره منم بردم

من اون دوتابچمونبردم ولی انشالله اینومیبرم

من بردم . باز گفتن سه ماهگی بیار . اما دکتر گفت لازم نیست ببرین پول اضافه است

دوبار بردم یبارم گفت اوایل ۹ماهگی بیارش

سوال های مرتبط

مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۳ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی