بله موقع تولد که خودشون اومدن
پایان سه ماهگی بردم پایان ۶ ماهگی هم باید ببرم
من دوبار بردم و گفتن توی چهل روزگی هم بیارینش ..
اره دوبار باید ببری
اره منم بردم
من اون دوتابچمونبردم ولی انشالله اینومیبرم
من بردم . باز گفتن سه ماهگی بیار . اما دکتر گفت لازم نیست ببرین پول اضافه است
دوبار بردم یبارم گفت اوایل ۹ماهگی بیارش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.