خانما بچتون رو شنوائی سنجی بردین؟

۶ پاسخ

همون هفته اول ک اومد ب دنیا مگه نبردیش؟

من نبردم حتی بیمارستانم جمعه ترخیص شدم دکتر نبود گفت بیار نبردم دیگه

بله بیمارستان یک بار و پونزده روزگی هم یکبار

من ۵ روزگی بردم با آزمایش تیروئید میگیرن

بله یک بار تو بیمارستان یک بار هم تو ۱ ماهگی

همون موقع تولد تو بیمارستان تست گرفتن خودشون

سوال های مرتبط

مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان کنجد🩷 مامان کنجد🩷 ۱۲ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۱۴ ماهگی
مامان مامان هاکان👶❤ مامان مامان هاکان👶❤ ۲ ماهگی
مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۳ ماهگی
مامان رُهام 👦🏻👩🏻‍🍼 مامان رُهام 👦🏻👩🏻‍🍼 ۱۷ ماهگی