۱ پاسخ

سلام من انجام دادم دوبار.باراول گرفت وبعد از چندوقت سقط شد.علائم سینه هام حساس شدن خیلی ضعف داشتم وحالت تهوع.بعد ازچندوقت دوباره آیوآی کردم اینبار منفی شد دیگه میخوام برم واسه آی وی اف

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهوا 🐣🩷 مامان مهوا 🐣🩷 ۱ ماهگی