۳ پاسخ

منم امروز روز دهم هستم بی علائم

زوده الان بی بی چک نزن،من اصلا نزدم سه روز از پریودیم گذشت تیتر دادم،من فقط درد پریودی داشتم جوری ک ی سره خودمو چک میکردم ک شدم یا نه

بی بی چک بزنی مشخصه دیگه

سوال های مرتبط

منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری