کیا ای یو ای کردن و علایم ندارن

۴ پاسخ

عزیزم پیش حمیده پاک نیت میری ؟ساعت کاریشو میگی بهم و روزایی ک هست

دوسی سفر خوش گذشت
رسیدنت بخیر

من روز ۵ام و درد پهلو داره میکشتم

سلام من آی یو آی کردم بار دوم باردار شدم

سوال های مرتبط

اریانا اریانا قصد بارداری
منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری
مامان مهوا 🐣🩷 مامان مهوا 🐣🩷 ۱ ماهگی
مامان مهوا 🐣🩷 مامان مهوا 🐣🩷 ۱ ماهگی
مامان فاطمه آینده 


 🌸 مامان فاطمه آینده 🌸 قصد بارداری
منم مامان میشم منم مامان میشم قصد بارداری