۳ پاسخ

دوبار انجام دادم و نگرفت،ان شاءالله واسه توبگیره

منم ای یو ای کردم 13روزه امروز ولی تست نزدم تنبلی تخمدان داشتم و DFI شوهرم 24 هست

من انجام دادم موفق بود باراول تنبلی تخمدان داشتم و شوهرم یکم ضعیف بود

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته چهارم بارداری
اریانا اریانا قصد بارداری
منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری
منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری