۳ پاسخ

دوبار انجام دادم و نگرفت،ان شاءالله واسه توبگیره

منم ای یو ای کردم 13روزه امروز ولی تست نزدم تنبلی تخمدان داشتم و DFI شوهرم 24 هست

من انجام دادم موفق بود باراول تنبلی تخمدان داشتم و شوهرم یکم ضعیف بود

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته بیست‌وچهارم بارداری
اریانا اریانا قصد بارداری
منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری
منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری