۵ پاسخ

ابجی من انجام داد منفی شد بعد ای وی اف کرد بعد منفی شد بعد طبیعی باردار شد بعد ۳ماه ای وی اف

بااینکه سنم کمه دکترم گف ای وی اف ومن انجام ندادم.دکترمو عوض کردم

من دوبار ای یوی ای منفی داشتم

البته سونو واژینال دیده شد

من ای یو ای انجام دادم دوازده روز بتا ۸شد رفتم سونو روز چهار پریود ساک دیده شد ولی بتا منفی با کمال تعجب !

سوال های مرتبط

مامان ⁦❤️⁩ مامان ⁦❤️⁩ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهوا 🐣🩷 مامان مهوا 🐣🩷 ۱ ماهگی
منم مامان میشم منم مامان میشم قصد بارداری