دوستان هزینه ازمایش دیابت چنده ؟

۸ پاسخ

من رفتم آزمایشگاه تخصصی با بیمه آزاد یک میلیون دویست پنجاه تومان

من بهداشت انجام دادم رایگان بود

من آزمایشگاه بیمارستان ۳ مرحله ای با بیمه تامین ۴۵

من بهداشت رایگان بود

من رایگان بود .

اگه منظورت قند سه مرحله ایه حدود 900 بابیمه تأمین اجتماعی

مم رفتم بهداشت ازمایششودادم شد۵۰تومن😁

بستگی ب بیمه خودت داره.بزنگ ازمایشگاه بپرس

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙🧿👑 مامان فندوق💙🧿👑 روزهای ابتدایی تولد
مامان رقیه🍓🐣 مامان رقیه🍓🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان حلما جونم🥹🩷 مامان حلما جونم🥹🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی
مامان ℋℯℓ𝓂𝒶 مامان ℋℯℓ𝓂𝒶 هفته سی‌ام بارداری
مامان همتا مامان همتا هفته سی‌وچهارم بارداری