۶ پاسخ

سلام برید مرکز بهداشت براتون مینویسند و یا همونجا انجام میدن یا میفرستند جای دیگه انجام بدید رایگان میشه هزینش

من با بیمه سلامت ۲۰۰شد

من سه تا آزمایش دادم شد ۵۰تومن تقریبا با بیمه
آزاد فقط دیابت گفتن ۲۰۰تقریبا

600وخورده ای شد من شهریار رفتم

بیمه سلدمت داشتم۲۰۰وخورده ای شد تو ازمایشگاه بیمارستان امام خمینی انجام دادم

بدون بیمه ۸۰۰

سوال های مرتبط

مامان همتا مامان همتا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی
مامان ℋℯℓ𝓂𝒶 مامان ℋℯℓ𝓂𝒶 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق💙🧿👑 مامان فندوق💙🧿👑 روزهای ابتدایی تولد