تنگی نفس تو هفته های من عادیه مامانا؟

۶ پاسخ

منم دارم شدید

آره عزیزم

بله طبیعیه ولی تا قبل از ۳۰ هفتگی یه مشاوره قلب برو
من خیلی تنگی نفس دارم رفتم دکتر خداروشکر چیزی نبود

یه کوچولو آره طبیعیه
ولی اگه خیلی دچار میشی یا طولانی مدت هست بنظرم یه چکاپ برو

من بعد پیاده روی و جارو زدن دارم
ولی در حالت معمولی نه

بله منم دارم

سوال های مرتبط

مامان دیانا♥ مامان دیانا♥ ۵ ماهگی