۱۲ پاسخ

منم چند وقت هست اینطوری هستم.دکترم دیروز گفت برو دکتر قلب مشاوره شو.بعدشم گفت کلا دوقلویی باید تحت نظر دکتر قلب باشی.منم رفتم نوار قلب و اکو گرفت و یه ازمایش نوشت برای لخته و فکر کنم آنزیم قلب.در کل چون گفت ورم هم نداری از علایم بارداریه.

اره گلی منم همینم

دیدید زیادتنگی میگیرد ب دکترتون بگید شوخی نگیرید

ببین دکتر گفت دونو ع نفس تنگی اگه برا اضطراب هست مشکلی کمتر داره ولی اگه برا اضطراب نیس باید به دکتر قلب مراجعه کنید چون ممکن مشکل قلبی داره مامان دوقلو ها دوبار باید مراجعه کنند و کسایی ک وزنشون بالاست

منم نفس تنگی دارم

اره تقویتی اینامیخورم بهترمیشم مثلا کباب بره

درد ک یکی دوتا نیس من زیر دلم سمت چپمم درد میکنه ب راست ک میشم یکم بهتر میشه

منم همینطورم همش حس میکنم نفس کم میارم همیشه زیر سرم باید دوتا بالش بزارم ضربان قلبم میره بالا و یهویی بدنم گر میگیره داغ میشم

بچه های شمام رو واژن و مثانه لگد میزنن؟؟

منم از قبل داشتم ولی شدتش انقد نبود

منم از۲۲ هفته اینجوریم خیلی تنگی نفس میشم

منم ازهفته ۲۵خیلی اذیتم.الام که ۳۰دندون دردشدید.نفسم بالا نمیاد

سوال های مرتبط

مامان دیانا♥ مامان دیانا♥ ۵ ماهگی