۷ پاسخ

تا اوضاع بیشتر بهم نریخته برو

🤣🤣من امرووز رفتم دو شیشع خون گرفتن ادرار گرفتم. بعد شربت ک خوردم بد نیم ساعت. بالا اوردم باید وای پس فردا برم

منم قراره فردا برم فردا میشم ۲۵ هفته و ۲ روز

برو منم امروز رفتم
شربتشم اصلا بد نبود بعضی ها میگن خیلی بده
شیرین بود

وایسا هم یکم آب ها از آسیاب بیفته هم تا ۲۸ هفته وقت داره

برو من ۲۴هفته رفتم

برو فرق نمیکنه ک

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوهام مامان مامان دوقلوهام هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی