من دلیجان مدل بنیتا خریدم
رو به مادر هم میشه
قیمتشم مناسبه
حدود ۳ ملیون
من برا پسرم عصایی گرفته بودم خیلی کوچیک و جادار بود راحت همهجا میشه برد ولی نمیدونستم بازم باردار میشم دادم ب اینو اون بعد ۵ نفر شکست
من ست دلیجان گرفتم 6/700 شد سه تیکش
فقط از من ب شما نصیحت 🙃
ی کالسکه کوچیک بردار بزرگ نگیر ک بتونی با خودت همه جا ببری ازین مسافرتیا
من واسه پسرم کلی هزینه کردم یدونه کره ای برداشتم با اینکه خیلی شیکه ولی واقعا خیلی بزرگه برا جا ب جاییش خیلی ادیت میشم و خیلی جاگیر تو همه ماشینی جا نمیگیره
برا همین کلا گذاشتمش کنار
مارک کیدیلو
هرچی میگیری بیبی استار نگیر
چیکو من برا پسرم خریدم خیلی راضیم سالمه سالمه هنوز با این که کلی استفاده کردیک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.