مال پسر من مایلر بود
کیدیلو عالیه
من چلینو گرفتم
پوپی پاپا گرفتم دو سال پیش راضیم ی خط نیوفتاده روش
من کیدیلو d900گرفتم
فقط کالسکه ۲۵تومن شد
خودش کیف داره کاور سرما و کاور بارونم داره، چرخاش ۳۶۰ درجس، به طرف نادرم میچرخه ،نشیمن بچه کامل جدا میشه، کاملم جنع میشه.جنسش خیلی خوب بود
عکسشو میزارم حالا بزنید اینترنت فیلمشو براتون میاره .
من همین رنگشو گرفتم البته کرم نیس نسکافی ای رنگه
منم کیدیلو گرفتم
من کیکابو گرفتم
من کیدیلو گرفتم
من مایلر پلاس خریدم برای بچه اولم خیلی راضی بودم ازش
کیدیلو
من مایلر خریدم، کیدیلو هم خوبه
من کیدیلو گرفتم
کیدیلو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.