کالسکه چه برندی خوبه بچه ها؟!

تصویر
۱۳ پاسخ

مال پسر من مایلر بود

کیدیلو عالیه

من چلینو گرفتم

پوپی پاپا گرفتم دو سال پیش راضیم ی خط نیوفتاده روش

من کیدیلو d900گرفتم
فقط کالسکه ۲۵تومن شد
خودش کیف داره کاور سرما و کاور بارونم داره، چرخاش ۳۶۰ درجس، به طرف نادرم میچرخه ،نشیمن بچه کامل جدا میشه، کاملم جنع میشه.جنسش خیلی خوب بود
عکسشو میزارم حالا بزنید اینترنت فیلمشو براتون میاره .
من همین رنگشو گرفتم البته کرم نیس نسکافی ای رنگه

تصویر

منم کیدیلو گرفتم

من کیکابو گرفتم

من کیدیلو گرفتم

من مایلر پلاس خریدم برای بچه اولم خیلی راضی بودم ازش

کیدیلو

من مایلر خریدم، کیدیلو هم خوبه

من کیدیلو گرفتم

کیدیلو

سوال های مرتبط

مامان سام مامان سام هفته سی‌ونهم بارداری
مامان تو دلی💗 مامان تو دلی💗 هفته سی‌ام بارداری
مامان قند من مامان قند من هفته سی‌وهشتم بارداری