میتونم بستنی بخورم

۵ پاسخ

ارهه🤨

آره من میخورم

اگ‌ شیر خودت میدی و بچت حساسیت داره نخور
اگر حساسیت ندارع اشکال نداره

من بعضی وقتا می‌خورم

آره عزیزم بستنی برا نفخ و کولیک بچه خیلیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۲ ماهگی
مامان گل پسر و حسین مامان گل پسر و حسین ۱۶ ماهگی