۵ پاسخ

من از امروز اینجوری استم مقعدم تیر میکشع

اره من🫠مشکل مقعدی هم دارم دیگه بدتر،راستی خانما من از وقتی وارد ماه هفتم شدم یبوست گرفتم کاهو و روغن زیتون،الو،میوه زیاد،آب تا دلتون بخواد میخورم ولی باز فایده نداره زیاد😫دیگه چی خوبه بخورم؟میخوام تا جایی که میشه شربت اینا نخورم غذایی رفعش کنم ممنون میشم اگه چیزی خوردید نتیجه داده بگید🙏🏼

بله طبیعیه

اره من چون سنگینی بچه افتاده رو مقعد و روده ها و مثانه

اره واژنمم تیر میکشه رحمم انگار یه جوری میشه اونجاهم درد میکنه😖

سوال های مرتبط

مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نینی پاندا🤍 مامان نینی پاندا🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان غنچه🕊 مامان غنچه🕊 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو روزهای ابتدایی تولد