بچه ها مث اینکه‌ صدا و سیمام زدن

۳ پاسخ

آفرین به این مجری که دوباره اومد صحبت کرد

آره ما زنده تو تی وی دیدیم

اره من داشتم میدیدم.خیلی بد بود.خدا خودت نجاتمون بده

سوال های مرتبط

مامان دخترا مامان دخترا ۶ سالگی