۱۲ پاسخ

گلم اگه چیزی بود حتما اعلامش میکرد...

صدای رعدو برق نیست ؟

غروب که گفتن صدا میاد نگران نباشید

رعد و برقه عزیزم

میگن رعدوبرقه ولی چرا پدافند اومد😐

حالا بالاخره زد یا رعدوبرق برق بود

رعدوبرقه خیلی شدیدوترسناکه

رعدوبرق برقه

صدای رعدو برقه

رعد و برقه
یه سری هم بعضی جاها صدا پدافنده ما شنیدیم پدافند و

رعد و برقه عزیزم. همه جا بارونیه

صدای رعدو برقا

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۶ سالگی
مامان دلوین،دوقلوها🧿 مامان دلوین،دوقلوها🧿 ۵ سالگی
مامان نیلا مامان نیلا ۵ سالگی
مامان خورشید آتشین مامان خورشید آتشین ۶ سالگی
مامان خورشید آتشین مامان خورشید آتشین ۶ سالگی
مامان خورشید آتشین مامان خورشید آتشین ۶ سالگی
مامان دلوین،دوقلوها🧿 مامان دلوین،دوقلوها🧿 ۵ سالگی