سلام قطره ا د تا چندروز باید استفاده بشه

۴ پاسخ

تا یک ماه ولی اگه داخل یخچال بذاری تا موقعی ک تموم میشه مشکلی نداره دکتر بهم گفت

قطره تا یک ماه
شربت تا۳ماه

تا وقتی تمام بشه دیگه
چون معمولا هر روز باید بدیم به نی نی ها قطره رو

تا ۶ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان آرِن👼🏻🤎 مامان آرِن👼🏻🤎 ۸ ماهگی
مامان ایلیا🩵🫐 مامان ایلیا🩵🫐 ۱ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۳ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۳ ماهگی