مامانا کسی میدونه اسم این گل چیه و هرچند روز باید آب داد

تصویر
۱۴ پاسخ

دیفن باخیا من یه روز درمیون نصف استکان آب جوشیده سرد میریزم

سمی هست برای بچه خطرناکه

عزیزم بزار بالا که دست بچه نرسه بهش

گوش فیلی هم میگن

دیفن باخیا

اسمش دیفن باخیا

هر یه هفته تقریبا باید آب بدی بش

دیفن

دیفن باخیا یه گل سمی هست برای بچه ام خوب نیست

تابستونه هفته ای 2بار

دیفنه

دوسه روز یبار پاش خشک شد ابش بده

فقط میدونم سمیه . به لب دهن نباید بخوره

دیفن باخیا

سوال های مرتبط

مامان مامانِ خوشمزه مامان مامانِ خوشمزه ۲ ماهگی
مامان محمد مهدی 💕 مامان محمد مهدی 💕 ۵ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۴ ماهگی