اینم آردبرنج جوجه مامان

تصویر
۵ پاسخ

خیلی نباید پر کنی
و این ک برنج باید خشک باشه
و دکمشو نباید یسره فشار بدی

من این کارا رو انجام ندادم
اسیابم داشت دود میکرد دیگه خاموش کردم 🤣

میشه عکسشو بزاری

باچی اسیاب میکنی
من ک نمیشه ارد
همش درشته

من که یه روز میخوره یه روز نه
نمیدونم چیکار کنم

با چی اسیاب میکنی

سوال های مرتبط

مامان ثمین مامان ثمین ۱ سالگی
مامان دیاکو مامان دیاکو ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۸ ماهگی
مامان اَبرا☁️♥️ مامان اَبرا☁️♥️ ۹ ماهگی
مامان رُهام کوچولو🩵 مامان رُهام کوچولو🩵 ۱۳ ماهگی
مامان ریحان و تو دلی مامان ریحان و تو دلی ۱ سالگی
مامان مه یاس🌼💗 مامان مه یاس🌼💗 ۱۳ ماهگی