خانوما برای سوزش واژن چیکار کنم

۳ پاسخ

پماد تریامسینولون ان ان بزن عالیه برای سوزش و خارش

ب من دکتر کلوتربمارول با پماد بتا داد قاطی کردم زدم خپب شد

منکه چندروزه خیلی اذیتم.روزی یبار با آب و سرکه سیب شستشو میدم.

سوال های مرتبط

مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 💙نویان💙 مامان 💙نویان💙 ۳ ماهگی
مامان 💙امیر عباس💙 مامان 💙امیر عباس💙 ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی