برای درد استخوان واژن چیکار کنم؟؟

۸ پاسخ

عادیه دوش بگیر خودت یکم اروم میشی ولی درد هست دیگ پتو بنداز گرم نگه دار پاهاتو دردش اروم میشه

دکتر به من گفت ویتامین د 3 هزارو مرتب مصرف کن دردت کمتر میشه

برای منم خیلی درد داره نمیتونم راه برم دیروز پیش دکترم بودم گفت عادیه هیچ کاریش نمیشه کرد

تحمل عزیزم من از ۳ماهگی دارم 😮‍💨😮‍💨

تحمل کن تحمل منم بعضی وقتا که کار میکنم خیلی درد میکنه

صبر😑

تحمل کن🤦🏻‍♀️

مدارااا🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
برای من ادامه داره
درد میره سمت لگن و کمرم

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۱ ماهگی
مامان پسمل کوچولو مامان پسمل کوچولو ۹ ماهگی
مامان 🫀🫀🩷🩷 مامان 🫀🫀🩷🩷 ۷ ماهگی
مامان دایار مامان دایار ۲ ماهگی
مامان کایلین💗 مامان کایلین💗 ۱۴ ماهگی