خانوما درد استخوان واژن طبیعیه؟؟؟

۸ پاسخ

اره

آره عزیزم طبیعیه

اره.

تو بارداری اگه شاخ هم در بیاری طبیعیه😵‍💫

شیاف پروژستون میزنم تا بتونم تکون بخورم با گریه بشین پاشو میکنم

تازه اینجوری شدی؟؟؟؟
پای من از ۲۷ هفته ک ابن درد باهامه🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️😢😢😢

اره مگه تازه اینجوری شدی؟؟

آره من ک درد و سوزش استخوان دارم دیگه مرگمه جا ب جا شدن بلند شدن از این شونه ب اون شونه شدن😑😑😑

سوال های مرتبط

مامان کایلین💗 مامان کایلین💗 ۱۴ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۱ ماهگی
مامان دایار مامان دایار ۲ ماهگی
مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی