خانما درد استخوان واژن طبیعیه ؟

۵ پاسخ

اووووف🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

اره گلم طبیعیه بخاطر وزن بچه و فشار رحمه

اره طبیعی هست

بله هفته های بالاتر شدیدترم میشه😞

اره عزیزم .طبیعیه .من نااااااااابود شدم با این درد 😢😢😢😢ولی دکتر گفت طبیعیه .بعضی از روز ها حتی نمیتونم راه برم .انگار استخونش شکسته

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۱ ماهگی
مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی
مامان 🫀🫀🩷🩷 مامان 🫀🫀🩷🩷 ۷ ماهگی