ارههه بدترم میشه من دیگ اشکم درمیاد 🥲🥲
واااای 😵💫😵💫😵💫😭😭😭اخرا ک برسی چنان درد میگیره که تا یه قدم نمیتونی راه بری...از درد میخاد بترکه...ینی از راه رفتنپنگوئن خنده دار تر میشی 🤣🤣🥲🥲🥲
منم دارم😫
من که از خیلی وقت پیش دارم
بله عزیزم
همه دردای دنیا تو باردادی طبیعیه😂🤚
آره 😭😭😭
اره منم دارم زیاد
منم دارم
متاسفانه بله
منم دارم 🤦🏽♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.