وای ک دارن از درد استخوان واژن میمیرم چیکار کنم

۲ پاسخ

به نام خدا
تحمل :)
منم خیلی توبارداری درد استخون واژن داشتم پدرمو در اورده بود
ولی هیچکاریش نتونستم بکنم

منم
پاهامو چسبوندم به هم جرعت نمیکنم تکون بخورم

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی
مامان 💙نویان💙 مامان 💙نویان💙 ۳ ماهگی