۷ پاسخ

اره دادم چرا بد باشه

ندی بهتره خوب نیست

من میدم خیلی خوشمزس بعنوان میان وعده نه غذای اصلی

نوش جون همه مامانا😂😂😂
بیشتر از بچه ها مامانا خوششون میاد😂

آره خوشمزه میشه خیلی من یکبار دادم

خیلی خوشمزس😂

خوشمزه هست ولی ارزش غذایی اش کمه

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۶ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان وردیله‌کم🐣 مامان وردیله‌کم🐣 ۱ سالگی