قطره آهن لیپوزوفر آبی بهتره یا قرمز

۱۰ پاسخ

سلام شما از چهار ماهگی آهن استفاده کردین

هردو خوبن

آبیش بیشتر آهن داره

من سیدرال میدم. کاراملیه

پسر من قرمز شو بیشتر دوست داره طعم و بوی وانیل داره

من قرمزشو میدم پسرم خیلی خوشش میاد

بهترین قطره های اهن پدیابست و سیدرال گوچه هستن لیپوزوفرمو خوبه ولی نمیدونم ابی یا قرمزش

دکتر گفت ساده باشه داروخانه قرمز داد

بنفش

میگن ابی

سوال های مرتبط