ومنی ک مجبورشدم فرشوبشورم

تصویر
۲ پاسخ

وروجک چکار کرده🤗😅😘

چرا؟!!!

سوال های مرتبط

مامان شاهان👼🤍👑 مامان شاهان👼🤍👑 ۱۵ ماهگی
تولدت مبارک همه ی عمرم
جونم
همه کس مادر🌍🌙
اینجا مینویسم تابمونه به یادگار عمر مامان🥺🩹♥️
مینویسم تایادم بمونه این روزارو....
فردا قراره یه تولد کوچولو برات بگیرم مامان شرایط سختی رو داریم میگذرونیم پسر کوچولوی من👶🏻
دیگه یک ساله شدی مامان.....
یک ساله که دارمت...
بمون برام‌همه ی هستی من😚داروندارم😍همه کسم❣
یادمه شب تولدم باخونریزی شدید ازخواب پاشدم هنوز ۳۵هفته بودم تاریخ زایمانم‌ فروردین بود قرار بود فروردین سز شدم‌که شب تولدم خونریزی کردم و اورژانسی رفتیم بیمارستان با کلی استرس واشک وترس ومنی که نگرانت بودم وفقط میگفتم‌خدایا نزار به پاره ی تنم‌هیچ اتفاقی بیفته...
و بعد چند ساعت بستری شدن بدنیا اومدی ومنی که باورم نمیشد ‌..
قربون خدا برم .‌‌.
یادمه وقتی گفتن باید بستری شی تو دستگاه بخاطر تنفست چقدر عذاب کشیدم ولی کم نیاوردم 🥺♥️🩹
و بالاخره تو یکساله شدی قلب من بیرون ازتنم 😍🎂🎈🎊✨
این‌عکسم بمونه به یادگار ازاولین دیدار مامان پسری که قلبم ریش شد برات ولی قوی موندیم‌ جنگیدیم و پیروز شدیم😍😚💫🤍
بماند به یادگار
عکس۱۴۰۴/۱۲/۱۷