خانوما من این قسمت از کمرم بشدت درد میکنه طبیعیه؟

تصویر
۴ پاسخ

آره عزیزم

من ۵ روز دیگه موعدمه درد شدید همین نقطه دارم چرا ؟

دیسک کمر از نوع خفیف داری منم همین مشکل دارم وقتی به کمر دراز می کشم یهویی که می‌خوام پاشم پایین کمرم میگیره باید خودمو به یه پهلو کنم بلند شم دکتر هم رفتم گفته دیسک از نوع خفیف ولی نگران نباش خطرناک نیست فقط اصلا سنگینی بلند نکن که بدتر نشه

منم همینطور

سوال های مرتبط

مامان جوجوممد🐣 مامان جوجوممد🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نینی👧🏻🩷 مامان نینی👧🏻🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آراد 💙 مامان آراد 💙 ۷ ماهگی