خانوما لکه بینی بعد رابطه خطرناکه ؟؟

۳ پاسخ

منم دو بار برام اتفاق افتاد رفتم دکتر گفت طبیعیه گفت دفعه بعد باز اینجوری شد بیا بهت دارو بدم ..منم خیلی نگرانم ..چون از وقتی سقط کردم اینجوری میشم ..تا حالا سابقه نداشتم اینجوری بشم

این رابطه بعد سقطم دردسری شده ها

عزیزم‌خوب شدی؟
منم الان اینطوری ام

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی 🫛 مامان نخود فرنگی 🫛 هفته سی‌ام بارداری
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری