۵ پاسخ

شیرخشک خوبیه من به پسرم نان دادم اسهال شد اپتامیل وسوپرامیل دادم حالت پنیری بالا میاورد ببلاک خیلی شیر خوبیه هم خوشمزس هم سبکه تازه فراوونم هست همه جادارن هی تو داروخونه ها دنبالش نمیگردی

مزه کاه میده

اره قشنگه وزن دهیش هم خوبه

سبکه
قشنگه من ب دخترم میدادم

سبکه آره شیرینه من ب دخترم تا هشت ماهگیدادم

سوال های مرتبط

مامان ♡آقا مهدی یار♡ مامان ♡آقا مهدی یار♡ هفته چهاردهم بارداری
مامان آنید🌸 مامان آنید🌸 ۱ سالگی
مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی
مامان حسین مامان حسین هفته بیستم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته بیستم بارداری
مامان 🥰شمامه🥰 مامان 🥰شمامه🥰 ۱۶ ماهگی