فکرکردم فقط من اینجوری شدم سردرگم هستم خیلی روحی ریختم بهم
من ک همش گریهمیکردم
منم خیلی گریه میکنم. ولی بغض میکنم هی جلوی خودم و میگیرم. نمیدونم گریه کنم بهتره یا بغض کنم
الان یه سری میان میگن انقد منفی فکر نکن😁ناموسا هورمون بهم ریخته وضعیت کشور داغون جسممون بهم ریخته چجوری خوب باشیم
خیلی مزخرفه
افسردگی زایمان همش به خاطر اینکه هورمون هامون ریخته به هم بری دکتر روان پزشک یه دارو میده سر چند روز راحت خوب میشی و تمام فقط دوز قرص ها رو گم گم زیاد کنید و گم گم هم قط کنید
هی عزیزم هنوز هفته ات کمه بره بالا تر چی میشی اگه الان افسردگی بارداری گرفتی
وای منم حس میکنم یه جورایی افسرده شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.