۳ پاسخ

من شغلم ضبط اموزشه هر روز، قبلا از 5 صب تا 10 شب مینشستم الان کمتر شده ولی بازم کار میکنم،دیسک کمرم دارم و خداروشکر هیچیم نشده، استراحت کن اگه طول سرویکست پایینه کمتر باید بشینی در غیر اینصورت مشکلی نداره
چون چند ماهه با قبل اوضاعت فرق کزذه و کگتر میشینی عضلات فیله کمرت ضعیف شده گاسه اونه درد میکنه

استراحت کن ب پهلو دراز بکش

استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نورا💕نویان👶 مامان نورا💕نویان👶 ۵ ماهگی
مامان کوچولو بچه🤰🏼 مامان کوچولو بچه🤰🏼 هفته سی‌وچهارم بارداری