۴ پاسخ

نه من اصلن نمیزنم کره میزنم

من توی سوپ میزنم.توی صبحونه کره میزنم

اگر یبوست داره میتونی بزنی اگر آلرژی نداره کره هم‌میتونی بزنی

کره خوشمزه تره و بهتر وزن مسدع

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۱۷ ماهگی
مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 ۱۱ ماهگی