واکسن یکسالگی چه طوریه؟تب میکنه؟

۴ پاسخ

ن خیلی راحته من حتی استا هم ندادم

یکی تو دسته یکی تو پا .واکسن پا خفیفه تقریبا علایمی نداره شاید یه تب خفیف واکسن دست هم دوهفته بعد علایمشو نشون میده اگه تب بود که اکیه و بااستامینوفنولی اگه بثورات یعنی برون ریزی پوستی داشت باید بری دکترشاید سرخک باشه

راحت ترینه هیچ علائمی نداره

خیلی بد خیلی بد
تا ۳ روز تو تب سوخت بچم

سوال های مرتبط

مامان مصعب مامان مصعب ۱ سالگی
مامان سیده کوچولو💕. مامان سیده کوچولو💕. ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۱۴ ماهگی